Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 12 maja 2014

Witajcie !
Dziś troszkę wieści o naszej Madzi. Od piątku mamy nadzieję systematycznie uczęszczać na rehabilitację. Jeździmy co drugi dzień do Wrocławia , do sympatycznego pana Bartka, który mam nadzieję znajdzie sposób na Madzi kolanko i chęci do ćwiczeń. Dziś robiłyśmy wyniki kontrolne i te ważniejsze będą jutro, z podstawowej morfologii tyle, że leukocyty odbiły i na razie jest ich 1,7, Hgb 11,0 PLT 218. Nie jest źle. 
Trzymajcie Kochani nadal kciuki i módlcie się za nasze waleczne dzieci: Alę, małą Alę, Julkę, Igę, Grzesia, Krzysia i moją Madzię, która dziś nie mogła usnąć, bo odezwały się hemoroidy i aż zamarłam bo się rozpłakała i powiedziała, że boli ją druga nóżka. Nie chcę nawet myśleć o najgorszym, może to wynik przeciążenia po ćwiczeniach, powodów może być mnóstwo, niczego nie można wykluczyć a od jutra zaczniemy obserwację, oby to było coś chwilowego. Od razu brzuch mnie rozbolał i raczej będzie po spaniu, a jeszcze żeby mi nie brakowało wrażeń, dostałam dziś zaproszenie z ZUS na komisję lekarską, tak więc dodatkowy stres. Godzina prawdy 15 go w samo południe, trzymajcie kciuki.
Dziękuję za Wasze komentarze (Madziu również za jak zwykle miły i śmieszny list).
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

3 komentarze:

  1. Trzymamy - niezmiennie i cały czas. Przede wszystkim za Madzię i jej zwycięstwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mocno trzymam kciuki! Nabierajcie sił! :*
    Modlitwą równieeż jestem z wami i innymi chorymi dzieciaczkam...
    Za ZUS trzymam kciuki!!!! A Wy możecie trzymać za czwartek, godzina 13.45, mam ogromny egzamin i bardzo się boję :( W dodatku remont juz chyba z 3 tydzień trwa, nie mam siłłłłłłłłł już :( Dlatego tak rzadko piszę, ale poprawię się :)
    Uciekam do książek! Buziolki! :*

    OdpowiedzUsuń