Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 12 marca 2018


Dziś Kochani o tym co miało miejsce wczoraj.
Organizowany Maraton dla Madzi rozpoczął się punktualnie o godzinie 13.00
Ja byłam zaledwie pół godziny przed jego zakończeniem, a wrażeń pozostało do końca życia.
Pan Darek Skrzypicki i jego ludzie z DS Team ale i nie tylko włożyli w organizację maratonu wiele pracy, potu i czasu. Była super muza, w rytm której profesjonalni trenerzy rozgrzewali przez ponad 3 godziny wszystkich przybyłych nakręconych pozytywnie ludzi. A było  blisko 60 osób.
Na zdjęciu sala przed maratonem, niestety nie mam żadnego zdjęcia w trakcie, ponieważ było ciemno a w rytm muzyki tańczyły  lasery :-)
Był posiłek, licytacje, a przede wszystkim dobra zabawa w imię szczytnego celu - wsparcia leczenia mojej dzielnej Madzi.
Jestem pełna podziwu dla każdego, dla trenerów i uczestników za to poświęcenie, za kondycję i determinację.
Dziękuję mojej rodzince, zwłaszcza bratu, który wytrzymał ten dystans od początki do końca, Joli i Tomkowi za przyjazd by dotrzymać kroku innym.
Nie zabrakło oczywiście Kochanej Pani Dyrektor i Pani Jadzi - Wychowawcy Madzi. Przepraszam jeśli kogoś nie wymienię ale dziękuję wszystkim i każdemu z osobna.
Wasza energia daje nam kopa do dalszej walki.
Wielki szacunek i ogromne dziękuję w imieniu Madzi i swoim za ten dzień.

4 komentarze:

  1. Piękna inicjatywa.
    Wspaniali Ludzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo dla organizatorow i uczestnikow. Swietna sprawa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam filmiki.bardzo fajny pomysł i gratuluję takiego super brata. Grunt to rodzinka ale taka prawdziwa kochająca jak Wasza a nie tylko nazwisko jak czassmi bywa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inicjatywa, szacunek dla wszystkich zaangażowanych w pomoc dla Madzi💕 i brawo Wuja 😄

    OdpowiedzUsuń