Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 maja 2018

Dziś Kochanie pierwszy tydzień po .....
Analizuję właśnie Twoją ostatnią drogę , ostatnią godzinę, za chwilę wspomnę ostatni oddech.....
A później ogromna pustka i rozpacz ........ i tak już zawsze, aż się spotkamy ....
Był czas , że czytałaś mojego bloga, a ja musiałam wówczas uważać co piszę, później mówiłaś, że Twój jest wesoły a mój o takich smutnych rzeczach.....
Miałaś racę, jak zawsze zresztą ....
Ja też miałam mówiąc kiedyś, że nie zaczęłam go pisać od pierwszych dni choroby, bo kiedy czytałam blogi innych mam, wszystkie kończyły się źle ...
I choć nasza miłość jest wieczna i ponad to co się stało .... nie tak miało być, nie tak .....
Tyle jeszcze słów chciałam Ci powiedzieć, tyle jeszcze pytań mam do Ciebie ? Brakuje mi wszystkiego i tęsknię za wszystkim.
Mamy Twoje ubrania by czuć Cię jak najdłużej, mamy tak wiele, a na prawdę nie mamy już nic ....
Kocham Cię Madziu i tak strasznie tęsknię ... chcę być jak najszybciej przy Tobie ....

13 komentarzy:

  1. Ja tez rozpamietuje ten miniony , straszny tydzien. Codziennie zagladalam tutaj , aby dowiedziec sie co u naszej Madzi ,kibicowalam w walce, martwiac sie gdy bylo pod gorke ,bardzo cieszac sie gdy byla poprawa. Radowalam sie razem z Madzia z Jej rosnacego zwierzynca <3 Teraz czuje pustke i ogromny zal… A przeciez jestem obca osoba. Gdy sie teskni za ukochanym dzieckiem to wspomnienia nie wystarczaja , bo przeciez pragnie sie przytulic, ukochac , pocieszyc. Lacze sie w bolu ze wszystkimi , ktorym byla bliska ta cudowna Dziewczynka <3 Pozdrawiam i zycze sily pani Agnieszko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod slowami Carpe i zapewniam o pamieci, w modlitwie również

      Usuń
  2. Droga mamo życzę mnóstwa siły..Nie napiszę,że będzie dobrze. Nie będzie, te dni które nadejdą będą koszmarem za życia,taka prawda. Często o Pani myślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dalej nie mogę uwierzyć... Zaglądam na bloga i czekam na nowe informacje... Dużo siły Pani Agnieszko ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dużo siły i poradzenie sobie ze wszystkim. Sama nie mogę w to uwierzyć, ale muszę :( Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Agnieszko nie ma słów którymi można opisać ból matki po śmierci dziecka i nie ma słów którymi można pocieszyć ...Przytulam z całego serca ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie Pani współczuję.;(Jestem pewna że nie raz odczuje Pani obecność Madzi przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym Pani jakoś pomóc ale nie wiem jak. Jest Pani bardzo silna. Będę się za Panią modlić. Trzeba żyć. Madzi jest teraz lepiej, nie cierpi już. Była bardzo dzielna i wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko...
    Od tygodnia nie ma chwili, bym o Was nie myślała.
    Ten jeden post wciąż wraca, wyciskajac łzy i raniąc serce.
    To nie powinno się zdarzyć!
    To nie powinno się przytrafić żadnemu Rodzicowi!
    Ja czuję wielką pustkę, Twojego bólu nawet nie próbuję sobie wyobrazić.
    Miał być spacer na koniu, brzegiem morza..
    By był, ale zabrakło czasu.
    Dzisiaj kolejny raz oglądałam ,, pomidorową na onkologii".
    Łzy ciurkiem leciały...
    Oglądam Rapsodię i widzę tylko Madzię.
    Jakże okrutne potrafi być Życie!
    Jesteś najwspanialszą Mamą na świecie.
    Madzia,mimo choroby, miała wiele szczęśliwych chwil...
    Spełniała swoje marzenia....
    Spotkacie się, dzieli Was tylko czas....

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Mamo, łzy się same cisną do oczu widząc jakie to niesprawiedliwe. Bo tak jak Pani pisze: to nie tak miało być. Kibicowalismy Madzi i wierzylimy z całych sił ze Madzia wygra te walkę. Jestem pewna że wiele razy Madzik da o sobie znać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Mamo Madzi, nie mam słów które by były odpowiednie na ten czas. Przytulam Panią, choć tylko wirtualnie ale zapewniam o pamięci...

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nic nie jest takie same.... .

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzis mija tydzien od Twojego pogrzebu Madziu kochana… A swiat sie nie zatrzymal… Jakze prawdziwie oddaje moje mysli fragment tego wiersza:
    "Nie potrzeba już gwiazd, zgaście wszystkie, do końca;
    Zdejmijcie z nieba księżyc i rozmontujcie słońce;
    Wylejcie wodę z morza, odbierzcie drzewom cień.
    Teraz już nigdy na nic nie przydadzą się."
    Mame i wszystkich Bliskich Madzi przytulam do serca <3

    OdpowiedzUsuń