Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 sierpnia 2018

Trzeci 15 -ty :-(

" Chcę do Ciebie ... nic więcej ...
chcę usiąść słuchać , być blisko
Chcę do Ciebie ... nic więcej
to dużo ... i mało ... i wszystko...

I tylko Panie nadzieja, że się kiedyś spotkamy
Że pozwolisz znów mej Madzi,
przytulić się do mamy.
I tylko Panie nadzieja,
że moja córcia szczęśliwa
Że tańczy, biega, żartuje,
że złote jabłka zrywa.
I tylko Panie nadzieja, więc modlę się żałośnie
Że kiedy przyjdzie pora wyjdzie po mnie radośnie... 💔 "

Madzi byłaś i zawsze będziesz dla mnie Najważniejsza 
Tak bardzo tęsknię i kocham

Mój Aniołku Kochany 💔💙💔
Dziś mijają 3 miesiąc bólu, nieopisanej tęsknoty ....
Dziś wspólnie z rodziną Oskarka celebrowaliśmy ten smutny dzień oraz 11 urodziny Oskarka, na wspólnej Mszy Świętej w Lipie. Dziękujemy Kochani za ten czas



Dokładnie rok temu .... gdybym mogła Cię jakoś uchronić przed tym co się stało ?

8 komentarzy:

  1. Madziu odpoczywaj ❤, chodź tak smutno bez Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Madzi i jej najblizszych 🙏❤

    OdpowiedzUsuń
  3. żal przeogromny, jedyne pocieszenie, że już nie cierpi; całym sercem z Panią

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzia pozostawiła smutek w sercach obcych ludzi, a co dopiero w Waszych..... Ale musimy wierzyć nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyszlam odwiedzic kochana Madzie… Zagladam tutaj czesto i tesknie … Tesknie za Jej zyciem, za tym ze byla, za czytaniem o zwierzaczkach,za tym , ze wiedzialam , ze Jej zycie trwa… Ta pustka jest tak ciezka ! I to pisze ja... tylko cztelniczka. Kochana Mamo Madzi , pani Agnieszko , jest Pani bardzo , bardzo czesto w moich myslach. Nie moge ulzyc w Pani bolu, ale pozdrawiam goraco i zycze sily. Wiem ,jestem tego pewna, ze kiedys sie spotkamy z Madzia. Odnajde Ja i usciskam ! <3

    OdpowiedzUsuń