Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 września 2018

Czwarty 15 -ty

Kochani, u mnie bez zmian.
Dziś znów się rozsypałam, choć przez ostatnie półtora tygodnia jakoś się trzymałam.
Nie umiem ubrać w słowa tego co teraz ..... nie umiem opisać nicości.
Najbardziej dobija mnie perspektywa tylu lat życia bez Madzi.
Czasem wyłączam myślenie i staram się nie myśleć o tym co złe, nawet sobie powtarzam, że dam radę bo Madzia dawała a miała milion razy gorzej.
No tak, niby tak, ale ona bardzo chciała żyć, nawet nauczyła się żyć z tym narastającym bólem, znosiła go dzielnie, stawiała sobie nowe zadania by o tym nie myśleć.
Chciałam iść jej torem myślenia, tak jest to jakiś pomysł, przynajmniej na chwilę się sprawdza.
Coś tam zaczynam nagrywać na jej kanale, żeby wciąż żył. Może się to komuś nie podobać, ja sama miałam wątpliwości, ale  skoro to działa i daje chwilową poprawę to czemu nie.
Jeszcze nie szukałam pracy ale myślę o tym.
Chciałabym zarabiać nie tylko dlatego, że z czegoś trzeba żyć, no i nasze stworzenia muszą, ale chciałabym móc pomagać innym.
Pozdrawiam Was i bardzo dziękuję Monice i Marcinowi z Krakowa, którzy zawsze słali karteczkę dla Madzi, a teraz przysłali ją dla mnie z Mielna. To takie wzruszające, aż się rozkleiłam jak ją dostałam :-)
Dziękuję.

15 komentarzy:

  1. 😗 nadal tulamy mocno

    Monika z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały dzień myślałam o Madzi i czy napisze Pani kilka słów co słychać. Z pracą to świetny pomysł, a szczególnie z taka, która dawała by podwójna satysfakcję i można by z niej czerpać co po za wynagrodzeniem. Ja właśnie mam taką prace. Polecam i trzymam kciuki. Tule mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozkleiłam się po tym poście . (kontynuacja kanału Mgiełki to bardzo dobry pomysł) ja często tu zaglądam popatrzeć na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzia jest na zawsze w moim sercu <3 Nie ma dnia, abym nie zajrzala tutaj… Do Madzi bloga dawno nie zagladalam , bo serce mi peka, ze juz nic nie napisze. Jaka to byla cudowna, dzielna dziewczynka !!! To dobrze, ze kontynuuje Pani kanal Mgielki <3 Madzia bylaby szczesliwa <3 Przesylam najserdeczniejsze pozdrowienia i zycze sily w codziennych zmaganiach z bolem i tesknota <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja płaczę za Madzią po nocach nie umiem bez niej wytrzymać😭
    Oglądałam zawsze (prawie) całe jej vlogi nawet jeżeli trwały 40 minut❤
    A teraz... nie mogę słuchać Madzi pięknego głosu bo odrazu zaczynam płakać😭
    Teraz wiem że jest 17 wrzesień ale ja cały czas za nią tęsknię i płaczę.
    A śni mi się po nocach że Mgiełka jest z nami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś.
    Przytulam,myślę i nie wiem, co pisać 😢😢😢
    Znalezione w sieci 😢

    Już spadają córeczko kasztany
    I wieczory chłodniejsze córeczko
    I już wrzosów w lesie dywany
    Już córeczko dni coraz krótsze
    Już córeczko smutnieją drzewa
    I ja razem z jesienią córeczko
    we łzach nowych do Ciebie śpiewam
    I ja razem z jesienią przemijam
    Coraz krótsza do Ciebie droga
    Jednak wstaję codziennie córeczko
    I podnoszę się co dnia od nowa
    Już kasztany na ziemi córeczko
    I niedługo koniec jesieni
    Dni za dniami tak szybko mijają
    Tylko miłość w jesieni się mieni
    Nasza miłość co nie zanika
    i nie mija jak pora roku,
    nasza miłość córeczko kochana
    Nasza miłość, nadzieja, nasz spokój…

    Kocham Cię i tęsknie Córeczko Moja...[*]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla Madzi i Mamy… <3
    "Jest takie miejsce w sercu,
    którego nie zburzy żadna zamieć.
    Takie miejsce szczególne
    Miłość
    Wspomnienie
    Pamięć"
    Pamietam zawsze… Na zawsze… Przytulam najcieplej jak potrafie… <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Minela kolejna smutna rocznica… Kolejny, bolesny 15-ty... Pamietam <3

    Tak dawno juz tutaj nie bylam,
    Lecz dłoni Twej nie wypusciłam
    I wiesz, że nie całkiem zniknelam
    Dzrzwi tylko za sobą przymknelam,
    I to, że być z Tobą nie mogę,
    Bo los popchnął w inną mnie Drogę
    Ja kocham i tęsknię tak samo....
    ...i czekam... lecz nie spiesz się Mamo...
    Bo potem Czas nie ma znaczenia
    I to nie są banalne stwierdzenia
    Jest Coś, czego nic nie pokona
    Miłość...liczy się tylko Ona...
    ( znalezione w sieci )

    OdpowiedzUsuń
  9. [*] - Wirtualny znicz dla Madzi. - gdyż taki mogę zapalić.

    Tak krótko żyłam, a tak żyć chciałam. Bóg tak chciał, odejść musiałam.” - Dla Madzi od "Wujka"Bartka

    OdpowiedzUsuń