Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 marca 2015

Jesteśmy w domku, zmęczeni ale szczęśliwi. Madzi wyniki niestety już nie tak dobre jak tydzień temu, ale miejmy nadzieję, że ten przyjazd do domu im nie zaszkodzi. Chemia  przeleciała bez problemowo, jedynie na co się Madzia uskarżała, to brak na sali towarzystwa do rozmów.
Jutro zamieszczę zdjęcia, ale dziś chciałam podziękować za króciutką wizytę jeszcze w Warszawie Ewy i Marcina i nie tylko za to. Czuło się, że Julcia jest z Wami. Szkoda, że tak krótko, ale przecież na tym nie koniec.
Tymczasem odpoczywamy, we wtorek kontrolujemy wyniki a w środę powrót, niestety.
Obiecane zdjęcia
Przyjaciele
Tak Madzia spędzała czas w domku





to kolejne stworzenia zza Oceanu - dziękujemy Krzysiu - sprawiliście Madzi wielką radość, która trwa :-)

portretujemy żabki

6 komentarzy:

  1. Odpoczywajcie Kochane wśród Waszych żab i całej reszty zwierzyńca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mojej imienniczki oddałam 1%, pozdrawiam i życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  3. Tuptuś pewnie zgłupiał na widok takiego tłumu żab...!

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu dużo zdrowia pokonaj tą paskudną gorączkę :)

    Pozdrawiam Wujek BARTEK

    OdpowiedzUsuń
  5. Madzik - mam dla Ciebie kolejne eksponaty do żabiej kolekcji. Mam nadzieję, że Ci się spodobają.

    OdpowiedzUsuń