Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 września 2017

Kochani !
Madzia dziś słabiutka, trochę wystraszona, bo rano zauważyła guza, który już uwypukla się na obojczyku.
A że ciałka u niej coraz mniej, nawet ciężko na to patrzeć. Oby tylko dziad nie rósł !!! Oby one wszystkie nie rosły po tych naświetlaniach !!! No i żeby główka nie bolała.
Tak mi zależało na dalszym leczeniu Madzi i tak też będzie. Dziś po rozmowie znam plany leczenia chemią i avastinem.
Martwi mnie jednak Madzi forma, ona jest tak zmęczona, jej organizm walczy ostatkiem sił.
Czy słusznie o to zabiegałam ? Czy to jej jeszcze bardziej nie osłabi ?
Chcemy zastopować to co wyszło, może uda się, że nic nowego się nie pojawi. Jednak siły do walki już zupełnie inne niż nawet pół roku wcześniej :-(
Moja bidulka godzi się z tym co przynosi jej każdy kolejny dzień, nie narzeka, nie marudzi. Nie chce żebym ja się martwiła.
Mimo, że ma wokół kochających ją najbliższych i Wasze wsparcie tak naprawdę jest z tym sam na sam. Ale nie sama, myślę, że to bardzo ważne.

8 komentarzy:

  1. Kochana Madzia!!! Taka dzielna..tyle sily w takim malym cialku..dlaczego ja to spotkało..dlaczego tyle cierpienia..ale los musi sie wreszcie odwrocic, musi byc dobrze!! Bede trzymala kciuki, zeby naswietlania przyniosly efekty. Mam nadzieje, ze lekarze beda w stanie zmniejszyc bol z jakim Madzia walczy na codzień. Modle sie o duzo sil dla kochanej Madzi i dla pani!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko.
    Cóż napisać?
    Że to tak bardzo niesprawiedliwe?
    Że Madzia powinna robić te wszystkie rzeczy, które robią trzynastoletnie dziewczynki?

    Całym sercem jestem z Wami!
    Modlę się o cud uzdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego, dlaczego???... Jak można pogodzić się z cierpieniem dziecka?!..Nie rozumiem tego wszystkiego...


    Jestem z Wami! Modle się o zdrowie dla Madzi.

    Jest Pani najlepszą, najdzielniejszą Mamą. PODZIWIAM Panią!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo sił dla Madzi, trzymaj się...

    OdpowiedzUsuń
  5. pomodlę się za Madzię do św Faustyny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogarniam Was modlitwą 😇

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteśmy z Wami kochane 💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Agus, taką sąmą listę życzen mamy dla Madzi, jaką masz. Niech się chociaz zatrzymają, niech nie bedzie gorzej. Lepszego pazdziernika Kochane :*

    OdpowiedzUsuń