Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 czerwca 2014

Kochani już jutro upragnione wakacje Madzi. Niestety nie będzie mogła w pełni cieszyć się tym czasem, z dwóch powodów, po pierwsze choroba bardzo ją osłabiła, więc musimy na wszystko uważać, nóżka też nie jest tak sprawna jak byśmy chciały, więc tu też pewne ograniczenia. Po drugie gdzieś tam z tyłu głowy będą wydarzenia , które jeszcze przed nami, jeszcze bardziej stresujące myślę niż te pierwsze lęki. Wówczas wszystko było straszne bo nieznane, teraz jest gorzej, przynajmniej dla mnie, teraz już wiemy zbyt wiele...
Jednak postaramy się wykorzystać ten czas maksymalnie, żeby wystarczyło na te gorsze dni, które nadejdą chwilę później, a które mam nadzieję okażą się nie takie straszne.
Pomódlcie się o to, a my podeślemy Wam niedługo ciepłe mam nadzieję pozdrowienia z nad Bałtyku.

5 komentarzy:

  1. Madziu, Agnieszko, życzę Wam, aby wakacje były bardzo udane a pogoda sprzyjała. Mogę wiedzieć, gdzie się wybieracie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane dziewczyny! Zero (przynajmniej spróbujcie) myślenia o problemach Teraz czas na RELAKS i ŁADOWANIE AKUMULATORÓW!!! Pomartwimy się potem wspólnie. Aga - pamiętaj o prezencie znad Bałtyku dla mnie :) Ściskam Was obie baaaardzo mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem ciekawa do jakiej miejscowości się wybieracie? :)
    Życzę Wam udanych wakacji, wypoczywajcie, relaksujcie się i bądźcie szczęśliwe, ładujcie akumulatory i wracajcie wypoczęte! :**

    Buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że nie wspomniałam jesteśmy w Jarosławcu.

      Usuń
  4. To ja życzę udanego i owocnego wypoczynku. I starać się nie myśleć o chorobie, o ile się da.

    OdpowiedzUsuń