Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 sierpnia 2014

Cześć to ja Madzia

Witajcie dawno nie pisałam tresowałam mojego psiaka Hachiego . Jak się uda to umieścimy filmik na blogu . Hachi  umie już siad ,daj łapę, leżeć ,zdechł pies , zostań, hop i łap .Hachi ma już rok ale wciąż wesoło psoci i kopie dziury .Codziennie bawi się z Barym .Codziennie też ćwiczy zemną sztuczki . W ciepłe dni wychodzimy na długie spacery. w piątek Hachi  pływał w jeziorze Ja łapałam ryby nic nie brało ale zabawa była świetna. Pozdrawiam Was serdecznie ściskajcie kciuki za tresurę Hachiego.

5 komentarzy:

  1. Madziu, bardzo lubimy Twoje wpisy na blogu :) Widać, że Hachi jest Twoim wiernym przyjacielem i dobrze się razem bawicie. Z chęcią zobaczę filmik z jego tresury. Szczególnie ciekawi mnie sztuczka "zdechł pies":). Pozdrawiam i trzymam mocno kciuki za Ciebie i Hachiego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że fil uda się załadować i poznamy Cię w roli super tresera :) Ja też jestem ciekawa tej sztuczki "zdechł pies" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu Hachi I nasz Garfild są bardzo podobne dwa rude słodziaki czekam na filmik . Garfild zna zdechł kot i prosi o jedzenie niestety nie daje łapy . pupile upodobniają się do swojego pana - Madzia super- piesek super . I pamiętasz Madziu kto ma być weterynarzem Garfilda . Najlepsza pani weterynarz na świecie - . Trzymajcie się Wojowniczki .<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Hachi ma takiego tresera, to z pewnością będzie najlepiej wytresowanym psem w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, ja także jestem fanką Twojego Hachiego i bardzo, bardzo bym chciała zobaczyć filmik i oczywiście wykonanie ,,zdechł pies".

    OdpowiedzUsuń