Łączna liczba wyświetleń

sobota, 23 sierpnia 2014

Witam to ja Madzia na YOUTUBE zamieściłam nowy filmik pod tytułem TRESURA HACHIEGO 2. W tym filmiku nie tresuje Hachiego ale Hachi bawi się z Barym . Jak się uda zamieścimy trzeci filmik na YOUTUBE .Czekamy na bardzo dużo komentarzy i kciuków do GÓRY .
Tresura Hachiego 2

Jaszczurki Madzi Gucio i Gucia
To znowu ja na YOUTUBE można  już obejrzeć filmik moich jaszczurkach ,które znalazły bezpieczne schronienie w moim ogródku .Chcę chronić jaszczurki bo w Polsce jest ich bardzo mało .Jest to moją pasją uwielbiam je obserwować i rozmawiać na ich temat . Jeśli ktoś chce się coś o nich dowiedzieć jestem do dyspozycji.

7 komentarzy:

  1. Śliczne, kochane psiaki:) Hachi nawet w misce chciał się wykapać:) Zabawa w chowanego przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hachi sprytny jest. Wykołował Baryego nieźle. A filmik o jaszczurkach figuruje jako prywatny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu twoje pieski to słodziaki . Jak interesują Cię jaszczurki to zapraszam do mnie za naszym płotem są nie koszone łąki i las płynie maleńka rzeka i są stawy . W tak ogromnej trawie jest wiele jaszczurek . i nie tylko nie brakuje ślimaków i żab . Jedną jaszczurkę ostatnio ratowałam kot ją złapał ale uratowana powróciła na łąkę . Zapraszam . A wieczorem posłuchamy "muzyki" z łąki i lasu .

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy te jaszczurki nie jedzą drewnojada?
    Mój syn hodował gekony i one właśnie żywiły się drewnojadami, mącznikami, a czasami świerszczami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madzia po prostu jest the best dziewczyna. A te jaszczurki, to jakiego gatunku i gdzie żyją w naturze?
    Ja jeszcze nie spotkałem dziecka, które by hodowało jaszczurki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gucio i Gucia to żyworódki. Występują w całej Polsce, na polanach w lasach i wrzosowiskach lubią tereny podmokłe.

      Usuń
  6. Madziu, masz bardzo ciekawe hobby) nie kazdy lubi jaszczurki, a Ty je ratujesz, obserwujesz ich zycie i propagujesz ochrone. BRAWO! Jestem pelna podziwu)

    Musze Ci powiedziec, ze moja corcia od niedawna ma okularki prawie takie jak Ty. Jak na Nia patrze, to Ciebie widze)) Jestescie jak siostry)
    Pozdrawiam cieplutko,

    OdpowiedzUsuń