Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 6 listopada 2014

Jesteśmy po operacji !

Tuż po operacji


Kochani przechodzimy to po raz dziesiąty, lecz za każdym razem jest ciężej. Nie będę opisywać wszystkiego, ale wierzcie mi było bardzo nerwowo. Cierpienie, strach, ból, złość. Żeby to zrozumieć trzeba to przejść, ale rzecz jasna nikomu tego nie życzę. Już dość młodych wojowników. Madziula była bardzo wystraszona przed operacją, długie czekanie nie sprzyjało całej sytuacji, ale po trzech godzinach wyjechała moja dzielna , kochana dziewczynka. Bardzo obolała, wszędzie kabelki, wężyki i tym razem cięcie z przodu. Mamy nadzieję, że jesteśmy czyste, ponieważ lekarze operujący potwierdzili wycięcie wszystkich widocznych na badaniach zmian. Teraz tylko zbierać siły i czekać na wyniki badań. 
Dziękuję za Wasze wsparcie tutaj i na FB-ku. 
Madziulka jestem z ciebie dumna zawsze  !!!! Ale po takich przejściach mój podziw dla Ciebie rośnie jeszcze bardziej !!!! KOCHAM CIĘ !!!!






7 komentarzy:

  1. Ufffff......Chwała Bogu......
    Mam nadzieję, że teraz będzie tylko lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam kolejny raz z radością, że operacja przebiegła prawidłowo i z bólem serca, że Madzia musi przez to przechodzić.
    Dziecko jest największym cudem, dlatego tak bardzo boli, gdy cierpi.
    Madziulka, czekamy na Twój kolejny quiz, o żabach:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie tylko lepiej. Innej opcji nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzielna Dziewczynka. Wszyscy trzymamy kciuki, żeby to był już ostatni raz. Nie potrafię się pogodzić z tym, że tyle dzieci musi walczyć na śmierć i życie z chorobą, cierpieć, bać się :( Jestem przy Was nieustannie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę,że wszystko się udało! Brawo Madziulka! Jesteś niesamowicie dzielna :* Ściskam Was mocno dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń