Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 maja 2015

Jesteśmy w domku. Jutro robimy kontrolne wyniki. Dziś jeszcze Madzia połknęła ostatnie sterydy i mamy ponad tydzień czasu na odbudowanie formy przed następnym cyklem.
Kochani Madzia jest już bardzo zmęczona dolegliwościami po radioterapii. Siadła też strona psychiczna, nie mam pomysłów jak ją rozweselić, pocieszyć. Nawet spotkanie z ulubieńcami daje tylko radość chwilową. Wciąż jest ból, Madzia ciągle o nim myśli, brak apetytu i uśmiechu - trudno patrzeć na to wszystko...

Ps. Dziękuję za aktywność na fanpage Madzikowego smoka :-)

9 komentarzy:

  1. Tak bym chciała znaleźć choć jedną mądre słowo pocieszenia... Cierpię wraz z Wami. I modlę się, żeby to, co dziś przeżywacie był początkiem końca tej straszliwej choroby.
    Aga - jeśli jest cokolwiek, co mogłabym dla Was zrobić, to wiesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu wiem, potrzebujemy teraz cudu, nadprzyrodzonych mocy i więcej sił dla Madzika

      Usuń
    2. Rzeczy nie możliwe robię od ręki, ale na cuda potrzebuje trochę czasu i pomocy tych, którzy mają więcej mocy sprawczej... Modlić się będę na pewno, ale i szukać też nie przestanę. Jeśli jest gdzieś na świecie szansa, znajdę ją.

      Usuń
  2. A może Madzia ucieszyłaby się z kartek (np. ze zwierzętami) z pozdrowieniami? Mogłabym taką akcję zorganizować. Proszę napisać na jakore@wp.pl. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Poczta_serc cos jak tutaj. Z checia dolaczylabym sie do akcji! Nie wien czy ogladalyscie ten film, polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pomysł z kartkami . Ze znajomymi się dołączymy . Jak czytam że Madzia cierpi to :-(:'( .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim bardzo dziękuję, że chcecie w jakikolwiek sposób poprawić samopoczucie Madzi. Zostawiam Wam drodzy wolny wybór, ja po prostu już nie mam pomysłów, a wiadomo - niespodzianki cieszą najbardziej :-) Jeśli karteczki to na pewno ze zwierzątkami. Dziękuję raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Madziu! Oj chyba mi zjadło pierwszą wiadomość, więc od początku :) Dowiedziałam się niedawno o Tobie i Twojej Mamie, chciałam Ci przesłać gorące pozdrowienia i buziaki! Takie Dziewczyny jak Ty, czyli wielbicielki zwierząt zasługują na bardzo wiele! Sama kocham zwierzęta, a w szczególności gady, jak byłam w Twoim wieku chciałam mieć krokodyla ;D Zostawiam wpis na swoim blogu: http://nudziara.pl/pomozecie/ i ściskam WAS serdecznie!!!! Kasia (Nudziara)

    OdpowiedzUsuń