Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 czerwca 2016

Kochani, wspaniali Pedagodzy z Zespołu Szkół Społecznych w Wołowie w imieniu Madzi dziękuję Wam za wiedzę, którą jej przekazywaliście przez ostatni rok szkolny, za cierpliwość i wyrozumiałość dla naszej sytuacji. Dziękuję za wsparcie i wysyłanie pozytywnej energii w naszą stronę. Dziękuję i jestem dumna, że moje dziecko jest uczniem Tej Szkoły !
Rok szkolny znów kończymy w stolicy, ale dziś myślami z Wami !
Gratulujemy uczniom wspaniałych ocen. Życzymy wszystkim udanego i bezpiecznego wypoczynku !
Mojej Madzi gratuluję świadectwa z paskiem !
A tak w ogóle jak sobie pomyślę, że to już szósta klasa to aż trudno mi w to uwierzyć. Niestety już cztery lata Madzia nie siedzi w ławce wspólnie ze swoją klasą, ale musicie wiedzieć, że zawsze to puste krzesło czeka tam na nią, to bardzo wzruszające i smutne zarazem. 

Buziaki dla wszystkich.

5 komentarzy:

  1. Prawdziwi Pedagodzy z prawdziwego zdarzenia!
    Chylę czoła przed takimi Wspaniałymi Ludźmi.
    To bardzo budujące, przywracające wiarę w człowieka.
    Kochani, jestem pewna, że dobro do Was powróci.
    Madzia ma wielkiej szczęście, że otaczają Ją osoby pełne empatii, gotowe do pomocy w wielu szkolnych problemach.
    Madziulka moja kochana, Tobie gratuluję z całego serca czerwonego paska i życzę wieku, wielu kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, gratuluję świadectwa i zyczę Ci, żebyś kolejne zakończenia roku szkolnego świętowała już zawsze ze swoją klasą, wśród przyjaciół !

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu,gratuluje wspanialego swiadectwa i zycze szybkiego powrotu do szkolnej lawki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziulku, ja również gratuluję Ci czerwonego paska ;) Podziwiam Cię, że mimo wielu ciężkich chwil i tak znajdujesz czas i chęci żeby zdobywać wiedzę. Obyś kolejny rok szkolny spędziła już w szkolnej ławce. Wierzę w to z całego serca. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Madzi, dzielnej uczennicy!
    Wracaj szybko do swojej ławki :*

    OdpowiedzUsuń