Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 13 sierpnia 2015

Witajcie !
Dziś czyli w środę chociaż mamy już czwartek :-) miałyśmy być po pierwszym wlewie czwartego cyklu. Oczywiście leukocyty stoją jak zamurowane, więc jeśli jutro nic się nie zmieni podaję zastrzyki i w niedzielę tak czy inaczej kierunek stolica.
Jednak dziś wieczorem Madzia dostała nadprzyrodzonych sił i wspólnie postanowiłyśmy zaszaleć. Było nocne raczej, północne oglądanie meteorytów, i choć widziałyśmy każda po cztery, z czego jeden naprawdę widowiskowy, to nie ważne. Najważniejsze, że Madzia szczęśliwa, że była radość i wspólne życzenie -oby się spełniło !
A jak Wam udało się coś zobaczyć ?
Madzik wybiera się na oglądanie spadających gwiazd


no kto jak nie Hachi i Bary mieli by przegapić takie widowisko, w towarzystwie swojej ukochanej Madzi

UDAŁO SIĘ !!! NIECH SIĘ SPEŁNIĄ WSZYSTKIE ŻYCZENIA !!!      






























6 komentarzy:

  1. My też wysłaliśmy życzenie dla Was do gwiazd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia marzeń. Ja niestety pamiętam 22 a potem dopiero 5 rano. Szkoda ale gapy tak mają.. A tyle miałam życzeń. Trzymam kciuki za spełnienia Waszych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń. Ja niestety pamiętam 22 a potem dopiero 5 rano. Szkoda ale gapy tak mają.. A tyle miałam życzeń. Trzymam kciuki za spełnienia Waszych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech się spełnią wszystkie marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak mnie też udało się COŚ zobaczyć. Buźka;-)

    OdpowiedzUsuń