Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

























Zastanawiam się co napisać ?
Jakie słowa oddadzą w pełni to co dziś czuję ? Nie ma takich, albo już wyczerpałam ich limit.
Guz martwy nawet nie w połowie. Okazuje się, że z jednej ze stron margines znów nie był czysty. Jak ten los potrafi być przewrotny, jaki złośliwy. Dziś nie stać mnie na więcej, za dużo mam w sobie żalu, a jutro trzeba się zebrać w sobie, trzymać dla mojej najdzielniejszej. Jutro kolejna chemia...

9 komentarzy:

  1. Nie potrafię myśli ubrać w słowa......
    Modlitwą i sercem jestem z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteśmy z wami sercem i myślami musi być dobrze innej opcji nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga - przegrana bitwa nie oznacza przegranej wojny. A ta wciąż trwa. Wiem, że jesteście zmęczone, wiem, że czasem macie już dość, ale tak jak napisałaś - przegrywają Ci, którzy nawet nie próbowali walczyć. Cały czas myślami, modlitwą, duchem i ciałem jesteśmy z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łzy mi lecą ciurkiem i nasuwa się jedno pytanie - dlaczego to niewinne dziecko musi tak cierpieć?
    Jestem nieustannie przy Was, moje kochane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego??
    Na to pytanie nigdy nie znajde odpowiedzi.Walczcie!!!Madzia wygra walke z tym dziadem. Innej opcji nie ma.
    Sciskam Was mocno!Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem z Wami. Kiedyś musi być lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem z Wami. Wspieram mocno i wierzę w wyleczenie Madzi!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga nie ustawaj w wysiłkach i walcz, walcz, walcz nawet na przekór wszystkiemu i wszystkim. Nie poddawajcie się, musicie WYGRAĆ. Jestem z Wami każdego dnia myślami i duchem. Madziu jesteś NAJDZIELNIEJSZYM i NAJPOGODNIEJSZYM dzieckiem jakie znam. Wszystko się ułoży, tylko nie tracie WIARY.

    OdpowiedzUsuń
  9. no to zaczynam:) strzelam na chybil trafil i jak mi intuicja podpowiada

    maluchy beda obchodzi urodziny siodmego sierpnia( czyli sa spod znaku lwa- tak jak ja)
    siedzialy pod ziemia...tydzien?
    jest ich dziesiecioro rodzenstwa
    jedza muszki owocowki
    wykapana kopia taty- to edek dzunior
    jeden maluch nazywa sie rozmaryn i jako kolysanke spiewasz mu- o moj rozmarynie rozwijaj sie
    taty byl...zielony? no ale widzial jak zmajstrowac za jednym zamachem 10 dzieciakow
    tata to Edek
    Pusia mieszka z Toba rok
    Pusia wrocila po dwoch tygodniach bo gdzie by jej bylo lepiej ewnetualnie w ogole sie z miejsca nie ruszyla z tego samego powodu
    13- razem z mama i tata ale kto Cie tam Madziu wie- moze jeszcze jest babcia Pusi ciocia Edka i cala masa krewnych i znajomych krolika tfu! jaszczurki
    szczerb mial dzis rano 45 ale wieczorem moze sie jeszcze wydluzyc do 50
    szczerabty je owoce i robaki
    jak to dorosly chlop szczerb kapie sie maxymalnie raz w miesiacu
    zima nie zasypia tylko robi sie bardzo leniwy i nie chce mu sie ruszac

    OdpowiedzUsuń