Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 lutego 2014

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-097fuL7-8Q

Witam wszystkich naszych kochanych kibiców !
U góry link o znanym wam już teledysku, dziś dostałam go od scenarzysty Martina Wierzbickiego - niezapomniana pamiątka jednych z lepszych chwil w chorobie.
Jak wcześniej pisałam, pojechałyśmy sprawdzić znów wyniki, czy ból Madzi był chociaż wynagrodzony wysokimi wynikami? WBC 2,6 (więc jak na Madzi szpik to spory wzrost po jednym dniu) Neutrofili wciąż jak na lekarstwo bo 0,9 HGB dalej leci 10,1 PLT 52 tu stabilizacja. Niestety dziś znów musiałam dać zastrzyk , choć obiecałam sobie i Madzi, że choćby nie wiem co ten był ostatni w tej aplazji. Całą noc Madzia przespała może cztery godziny, rano o 7 znów obudził ją ból i dałam paracetamol. Wiedziałam, że czeka nas powtórka z rozrywki, ale wiadomo, że trzeba przestrzegać dobowej dawki leku, więc mogłam jej ulżyć znów dopiero około 17 tej. Niepokoiła nas jej ciepłota ciała, osłabienie i niechęć do jedzenia. Powiecie, że są termometry i można mierzyć gorączkę, ale uwierzcie mi, bałam się go wsadzać pod pachę, bałam się wyniku, a Madzia błagała płacząc, że nie chce mierzyć. Po prostu wiemy czym to się kończy. Na szczęście lek zaczął działać, ona zaczęła się rozkręcać, nawet grymas bólu z twarzy zastąpił uśmiech. Wiecie jaka to ulga...?

Na razie śpi. Oby spokojnie całą noc. Jeszcze troszkę poczuwam i też się kładę.
Kochani jak zwykle dziękuję za Wasze wpisy. Ewelinko historyjka Waszej Maliny-Malina wczoraj Madzi przeczytana chociaż na sekundę sprawiła , że się uśmiechnęła, dziękuję :-) Tobie też Seba, nasz wierny komentatorze. Lucynkę bardzo pozdrawiam, niestety wszelkie wizyty odkładamy na lepsze czasy.
Wszystkich pozdrawiam i mam nadzieję w następnym poście napisać więcej dobrych informacji.

2 komentarze:

  1. Oglądnąłem owy filmik z kręcenia teledysku. Widać potwierdzoną prawdę, że choroba przyśpiesza dojrzewanie i Madzi wypowiedź o tym świadczyła. Ja pamiętam kilka wizyt jako clown na onkologii w Prokocimiu. Bardzo pozytywnie je odebrałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu wyszłaś super w tym teledysku. Jesteś Wielka <3 Pozdrawiam Wujek Bartek.

    OdpowiedzUsuń