Łączna liczba wyświetleń

piątek, 14 lutego 2014

Kochani, dzięki bardzo za super komentarze !
niestety nie mogło być przecież inaczej, no ale jeszcze jest szansa, że tym razem nie zagościmy na Bujwida :-(. Tak jak przypuszczałam aplazja dopiero w natarciu. Dziś WBC 1,0 :-( Neutr.  0,00 :-( HGB 11,1 :-), PLT 94. Niestety nie ma mowy o jakichkolwiek wizytach u nas przez najbliższy tydzień na pewno - ale może koleżanki z Brzegu załapią się chociaż w drugim tygodniu ferii. Tymczasem wstrzymujemy oddech i odganiamy złe sny, myśli i wszystkie infekcje. Jak dotrzymamy następną kontrolę wyników zrobimy w niedzielę. Dziękuję za wsparcie i słowa otuchy. Madzi za kolejny list z serią autografów, nasze listy się minęły. Pozdrawiamy Was jak zwykle gorąco i udanych Walentynek.

4 komentarze:

  1. Przykro mi, że wyniki lecą... :( Ale mam nadzieję, że szybko poszybują do góry, wiele osób się tutaj za Madziulkę modli! :)
    Kochana Madziu, zdrowiej bo ja liczę na jakieś spotkanie jak już będziesz zdrowa :))) Szybko dotarł liścik.. :) Bardzo mnie to cieszy. :) I to, że i ja dostanę!!! :))) Wspaniale, z pewnością odpiszę. :) Nawet już mam nową karteczkę, ale póki co- cicho sza! :)
    Buziaczki kochane Panie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiamy cały Gdańsk, który również mamy w planach zwiedzić !

      Usuń
  2. Jak ja lubię do Was pisać. Od niedawna tu jestem, a już się zżyłem.

    OdpowiedzUsuń